Mind your step

12 oktober 2017 - Amsterdam, Nederland

"Mind your step"

Een term die ik een jaar geleden voor het laatst hoorde. In tijden dat het nog beter ging, ik nog als een verliefde puppy achter mijn date aanliep, die me achteraf zelfs enthousiast bij Schiphol afhaalde.
Nu is alles anders. Geen droom date, geen vriend naast me en ik laat met een nog half gebroken hart mijn familie, zwangere zus, vrienden en collega's achter. Want wat heb ik er veel, dat zag ik op mijn afscheidsfeest wel!

Ik zal veel mensen gaan missen, ongetwijfeld. Hopelijk zal ik er van één in het bijzonder echt afscheid kunnen nemen, mijn leven weer op kunnen pakken en eindelijk verder gaan. Dat ik gisteren zo waar een wederzijds flirt momentje had deed me goed. Nu door pakken!

Ik voel me rustig. Zodra ik langs de douane stapte, viel een last van mijn schouders. Niet meer plannen, geen zorgen over hoe en wat en het maar zien. Ik heb het touwtje losgelaten en zal dadelijk letterlijk van de grond komen. Het belangrijkste is nu genieten en weer opstaan, mocht ik ondanks dat ik mijn step Mind, toch op mijn bek gaan.

Aan al de mensen die steun en succes hebben betuigd, dank jullie wel. Van mijn moeder en Hans die me anderhalve maand in huis dulden, tot Petrie & Charlotte & Tristan die voor mij feestje hebben gezorgd. Echt alleen hoef ik nooit te zijn, al is mijn bed nu leeg.

Ik vertrek zo naar Athene, waar ik het akropolis hoop te bezoeken en dan door naar Jordanië. Petra; mijn eerste echt grote stop.

Tot de volgende entry, see you on the other side!

Liefs Robin

1. Angela:
    12 oktober 2017
    Goedzo jongen, ga naar lekker genieten, je bent goed bezig!
    De wereld lonkt naar je, we volgen je op de voet😘😘😘
  2. Ed schalk:
    12 oktober 2017
    Goed bezig jongen , ga t ervan nemen , geniet elke dag en neem t in je op alle indrukken en benieuwd naar je foto,s goede en behouden reizen , good luck have fun👍👍👋👋😘😘
  3. Ineke:
    12 oktober 2017
    Goede reis Robin, ik wens je goede reis en ga je zeker volgen. 🙋
  4. Petrie Verheijen:
    12 oktober 2017
    Ga genieten. Leef in het moment!
    En zet die molen in je hoofd even op stop!
  5. Liesbeth:
    Goede reis Robin,
    Ik volg je op de voet
  6. Tineke Wubben:
    12 oktober 2017
    Fijne reis, met ups en downs dat is het mooie van reizen.
    Ik wacht je reisverslagen wel af.
    Goede reis Robin